Errors en les retencions a treballadors
Si heu retingut de menys i Hisenda ho detecta, verifiqueu que les liquidacions que us practiquin siguin correctes.

Si Hisenda detecta que la vostra empresa ha retingut de menys a algun treballador per causes no imputables a aquest, verifiqueu que no us fa pagar de més. A aquest efecte:
- Si el treballador ha declarat tot el seu salari i només s’ha deduït les retencions que realment li heu practicat, Hisenda no haurà deixat d’ingressar res. Per tant, no us podran exigir la retenció, però sí interessos de demora i sancions, si escau.
- En canvi, si el treballador va incloure entre les retencions deduïdes la quantitat que la vostra empresa ha deixat de retenir —la llei permet deduir com a retencions suportades no només les que s’han suportat efectivament, sinó totes les que l’empresa hauria d’haver practicat—, Hisenda sí que us pot exigir que pagueu les retencions, a més dels interessos de demora i les sancions.
- Això últim també passarà si el treballador no va presentar declaració perquè no hi està obligat.